Характеристика професійної діяльності Гринжук В.П.
[ Викачати з сервера (28.5 Kb) ]12.10.2020, 19:58

Характеристика

діяльності вихователя Абрикосівського дошкільного навчального закладу «Перлинка»
Гринжук Валентини Павлівни, 1975 р.н., освіта вища,
закінчила Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. Затонського,
спеціальність «Російська мова і література, українська мова і література,
зарубіжна література» у 1997р.
та магістратуру Кам’янець-Подільського національного університету,
спеціальність «Українська мова та література» у 2006 р.

 

Гринжук Валентина Павлівна працює в даному дошкільному закладі з 2009 р. Педагогічний стаж – 25 років.

 За час роботи зарекомендувала себе принциповим, вдумливим, ініціативним і творчим вихователем. Добре обізнана з основами педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології, сучасними досягненнями науки з питань методики дошкільного виховання. Добре володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, здійснює науково-методичну діяльність з питання реалізації диференційованого підходу до навчання та виховання дошкільників, має методичні розробки на тему «Розвиток логіко – математичної  компетентності у дітей дошкільного віку засобами ігрових технологій та засобами художньої літератури»

Розвиває самостійну, творчу активність дошкільнят, надає їм право власного вибору, створює всі умови для розвитку у дітей самосвідомості, привчає розуміти свій внутрішній світ. Вихователь заохочує своїх вихованців до пошуків, дослідництва, робити відповідні висновки на основі власних спостережень.

Особливу увагу Валентина Павлівна звертає на виховання та зміцнення  індивідуальних нахилів, інтересів, здібностей кожної дитини. Педагог постійно поповнює, урізноманітнює розвивальне предметне середовище групи, працює над підвищенням свого фахового рівня: передплачує фаховий журнал, бере участь у методоб’єднаннях, консультується з методистом, відвідує семінари, працює у творчій групі.

Заняття проводить змістовно, поєднуючи завдання освітніх ліній розвитку та різних видів діяльності. Прагнучи якнайповніше та найглибше розкрити обрану тему, підбирає ті види діяльності й способи педагогічної дії, які найбільше сприятимуть цьому. 

Вихователь активно співпрацює з батьками, використовуючи нетрадиційні форми роботи: диспути, «брейн-ринги», «круглі столи», «чаювання», змагання  тощо.

Привітна, врівноважена, тактовна. Користується авторитетом серед батьків, повагою колег, громадськістю села.

 

Завідувач ДНЗ «Перлинка»                                                           Г.Петрик

Категорія: Мої файли | Додав: gpetrik
Переглядів: 102 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar